lunes, 10 de marzo de 2014

Bicis mal fermades

El meu mecànic de bicis, m'ha   contat avui que a un client, que havia fermat la bici a una paperera inox cilíndrica, els lladres varem extreure amb facilitat la paperera i es varen dur la bici amb pany inclós..... jo de vegades, també veig algunes tan "malfermades" que pareix que conviden al robatori...i és que alguns inocents no tenen ni idea de com fermar amb certa seguretat la bici...
 I amb un sonriure,  record aquell dia de fa més de 40 anys, que vaig trobar la meva bici (la que Pérez Francés pare, en va preparar i vendre per 1.500 pts, quin temps!...) recolçada al mateix senyal de tràfic o l'havia deixat ben  fermada unes hores abans, a la Plaça del Quadre de Santander. El pany, que era curtet, estava tancat, envoltant el senyal però no abraçava la bici... mai vaig saber que havia passat, si jo no vaig fermar-la (cosa difícil de creure amb la d'agressions que he sofert) si algú la va fer servir una estona, si el lladre no la va voler una vegada provada (era molt pesada, clàssica "de dona" i tot i que estava pintada ja es veia que era una reliquia recuperada).

No hay comentarios: