domingo, 24 de marzo de 2013

Diumenge al Castell de Bellver

Tampoc hi ha un aparcabicis normal  a l'esplanada del Castell de Bellver.
He pujat amb la bici, el concert de Jazz del Grup Miranda Combo magnífic, un regal.
No hi ha més que un aparcabicis al lloc més ocult de l'aparcament de cotxes i és d'aquests que no ens agraden als usuaris, perquè no es pot fermar el quadre, o sigui que he tornat a la porta d'entrada al peu de les escales.




 En partir, arribaven dues al·lotes ciclistes, alemanes, amb bicis d'hotel i m'han demanat per la llegenda del meu guardapits... m'han explicat que a l'hotel ja les havien advertit, que a Palma es robaven bicis cada dia,(fa vergonya!) han candat al mateix lloc... on jo desfermava la meva
He enviat la resenya al departament de Mobilitat de l'Ajuntament de Palma

1 comentario:

Anónimo dijo...

Magnífica tasca de denúncia, Nati. Imagina quan un turista arriba a Palma, l'hauràn de donar el decàleg del "chorimangueo":

1. Vagin amb compte amb les claveleres del carrer
2. Vagin amb compte amb els carteristes a l'autobús
3. Vagin amb compte amb les prostitutes de la Platja de Palma
4. Vagin amb compte amb els "descuideros" a la Plâtja
4. Vagin amb compte amb els robatoris de Bicicleta.

Palma és com una gran Parc Temàtic del "Choriceo y el desplume"...un autèntic "destino de aventura". Supòs que és aquest el canvi de model turístic del que parlen els polítics :-(

Salut

Joan