domingo, 10 de marzo de 2013

RECUPERADAS 20 bicis de trasteros


20 bicis recuperades segons Ultima Hora d'avui:

On du la POLICIA les bicis recuperades? avisa als usuaris que han denunciat robatoris de trasters? i als que no han denunciat? per quan una ronda de reconeixement?
Al vestuari femení del polisportiu cada dia es xerra, és inevitable perquè la gent em coneix, en demana, ho ha vist a la premsa, ho  ha sentit a la ràdio i ara cada dia, ho recorda en veurer-me arribar amb  el guardapits que duc com quan es vestia l'hàbit carmelita... avui dissabte estava el de seguretat, el més jove i prim no el del darrer robatori, de totes maneres ha hagut tants (de robatoris no d'agents de Tablisa.... em deman perquè ni hi ha un policia local),
 Els usuaris som els únics que no ho sabem, els que treballem allà em van amollant informacions i juntes fan un dossier, ha hagut altres robos entre la meva del 16 de gener i la de Jonatan Aristizábal del 1 de març... que crec que tots conéixen els lladres, tanta comèdia i tanta espera...les conéixen fins i tot a la benzinera d'Indalecio Prieto, on de tant en tant reben també la seva visita. Coincidia la descripcióque m'han fet...
 Avui han colocat el primer dels ferros en U invertida. Això vol dir que ni contemplen la possibilitat de pujar les bicis a la primera planta. Per cert,  avui, després de les 14h sortia el socorrista que va en bici i la guarda a dalt. Un dia le vaig dir amb simpatia i amb certa enveja: Aquí alguns tenen tracte de favor.... i ell va respondre que era la condició que va posar per fer la feina que fa... Idò avui baixaven tres joves parlant tranquil·lament per la rampa quan el socorrista baixa colcant, jo le dic "després el gerent en diu que no poden pujar les bicis, no fos que baixant atropellassin un nin" i ell com si no em sentís... Els joves han dit "bah!, això és una disculpa"....

1 comentario:

Nisi fumus dijo...

Enhorabona. Estau fent una molt bona feina!