lunes, 11 de marzo de 2013

Depòsit Municipal de Vehícles Son Toells

Amb el dossier de denúncies de bicis m'he presentat al Depòsit de Sa Indioteria. 
Més de 100 bicis, ben exposades que m'han deixat veure sense cap pega. La meva no estava, però la immensa majoria eren bones bicis, amb suspensió etc. Llàstima que no hagi un concurs d'idees per veure com es podriem tornar als seus propietaris i que no acabassin "descontaminades" que no he demanat que vol dir exàctament però m'ha parescut que vol dir desfetes i ferro sobre ferro, goma amb goma, plàstic amb plàstic..... què dolor!.I què perdua d'energia, per això que les donassin a una ONG per l' Índia. Parlaré amb J.L Ginard el de "Rutas del silencio" i la Fundació Vicenç Ferrer.
Ho sap la gent que ha perdut la bici? a Sant Ferran es quedaran una foto pel que pugui demanar? tan de bo si hagués una base de dades... sensible al tema, la persona que m'ha atés també havia sofert la pèrdua de la bici de la seva nina al parq...



Després m'han cridat de la POLICIA LOCAL de Son Gotleu i només m'ha quedat clara una cosa: s'ha de cridar al 092 quan es veu qualsevol cosa suspitosa. Ja, i per què no ho fan des del mateix polisportiu?
Idò tots a cridar al 092

No hay comentarios: