viernes, 1 de marzo de 2013

Carta al Regidor Sr Vallejo


He vengut rabiosa de nedar, he vist com davant els meus nassos uns mocosos han robat una bici, la de Jonathan Aristizábal amb el que coincideix alguns dies a l'aparcabicis del Polisportiu Germans Escales. Just avui havíem comentat la meva intervenció al PLE d'ahir...
Jesús, el policia de barri no ens contesta (és festa) i a les 15h han tancat el poli. El robatori ha estat a les 14h i ho he vist tot i no he reaccionat bé o sigui que també estic enfadada perquè amb la bici les hagués pogut seguir, tanmateix segur corren menys que jo i a més la bici robada anava sense seient, el que em fa pensar que els lladres les emmagatzemen a prop. El pobre Jonathan quan ha baixat amb el sillin en la mà i ha vist que només quedava el pany serrat al terra...
En arribar a casa no sabia que fer, al facebook he trobat el nom del Regidor Sr. Vallejo que ahir va votar en contra de les diligències que demanava el PSOE, eco de les nostres peticions... però m'haurà de respondre, o l'enviaré aquella dita d'en Mahoma de que tota carta mereix una resposta.... i a més com que som molt insistent i treballadora, l'enviaré una cada dia i seré la seva pesadilla. I amb fotos per si no m'enrecorda... al PLE del dijous, vaig sentir la mirada amable (i pot ser un poc burleta) del Sr batle (quin temps! ara fins i tot enyor a en Fageda que escoltava les meves narracions amb atenció, amb educació, sense mirar telefonets ni ordinadors...) i la indiferència d'altres... potser sia una percepció subjetiva.


CARTA AL REGIDOR VALLEJO:

Gràcies per respondre'm tan prest. Després de coneixer'ns ahir al PLE de l'Ajuntament on vaig intervenir en nom de Biciutat de Palma- Massa Crítica, avui quan sortia de nedar del polisportiu Germans Escales i ja partia amb la meva bici de sustitució (de la que em varen robar el mes passat), dos nins de uns 12 anys, arribaven a l'aparcabicis amb dues bicicletetes de rodes molt petites, he suspitat de que tan petits anassin tots sols a nedar i he reparat que no duien motxila, m'he aturat, bici en mà, a uns 50 metres, al peu de les escales d'aprop el camp de fútbol, en un pis-pas, amb un altre (que jo pensava era un usuari) han passat a l'acció, han tallat el cable (que han abandonat en terra) i han partit tot tres colcant les bicis, La robada blanca DDK speed PRO, de Jonathan Aristizábal que s'ha quedat pasmat en sortir de nedar uns minuts més tard, mentre l'agent de seguretat de Tablisa, bastant obeso per cert, explicava que just feia un quartet d'hora que estava fent la volta al polisportiu... i jo imbècil, no les he seguit amb la meva bici. Només he cridat quan ja era tard. Eren les 14h i l'al·loteta de recepció, alertada per un altre usuari (no ciclista) més viu i que ho ha vist tot des de la planta superior ja havia avisat al vigilant, que ja dic, ha tardar cinc minuts en arribar. Ara ja sé que són d'aprop (sense sillin no les crec capaços de circular quilòmetres) He facilitat el mòbil de Jesús, el policia del barri Son Gotleu, a l'afectat, però no contestava, potser perquè avui és festa. He intentat des d'internet enterar-me com funciona l'atenció per part del policies de barri, s'explica que hi ha una hora semanal però la pàgina no dona contactes ni horaris concrets a cada barri.

Pens, que en recent i si tenguéssiu intenció de resoldre el tema no seria tan difícil de localitzar, de fet semblava per la "descripció" que l'agent de seguretat sap de qui es tracta. Ha deixat clar que com que són menors "no se les pot tocar" i ha donar a l'afectat unes recomanacions que no són publicables. I jo bloquejada, sense fer-lis ni una foto! El pobre que ha perdut la bici m'ha fet tanta llàstima que he hagut de fer un esforç per no regalar-li la meva (que es prestada del meu home).

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Nati,

No sé si coneixes Contrainfo (http://contrainfo.cat/publicacio-oberta/articles/). És una web de contrainformació que ja duu dos anys funcionant i està molt bé. Té molta gent que la segueix i et dona la possibilitat de penjar-hi articles i convocatòries. Això que contes és indignant i val la pena que tothom se'n faci resó. Mira la pàgina i prova d'insertar l'article. Que tothom sàpiga que el PP han votat en contra i que les bicicletes no els importen gens. Potser també pots donar l'email de'n Vallejo proposant que tothom li escrigui.

Salut i bici

Carles

Nati de Grado dijo...

Gràcies, ho he enviat, esper que hagi arribat bé. El contacte que vaig fer amb Gabriel Vallejo Gomila ha estat pel facebook, ell va contestar rapidament a la meva sol·licitut d'amistat o sigui que segur ho va rebre al moment, però clar no ha respost, dilluns li tornaré enviar i le diré que els cacos no descansen el capde setmana, avui he recopilat moltíssims datos en la bicicletada reivindicativa que feim elprimer dissabte de cada mes.....