miércoles, 6 de marzo de 2013

Vaja! que no encert una...

La resposta de la policia és per publicar:

Agraïm que s'hagi posat en contacte amb aquesta Policia demostrant la seva confiança en nosaltres, ja que ens permet continuar treballant en la millora del nostre Servei i esperem que en el futur puguem respondre a les seves expectatives sobre les actuacions de la Policia Local de Palma.

Respecte al seu e-mail, hem procedit a registrar internament amb el número de referència RE6467-13.

Per ampliar la informació sobre aquesta o conèixer l'estat en què es troba, si no és urgent, en el termini d'una setmana o deu dies, podeu trucar a l'Oficina del Districte Est:
Districte Est (C / José de Diego, 4) 971 42 00 01
(només atenció telefònica de 9 a 13 i de 17 a 19 hores).

Atentament,

Policia Local de Palma.
DEPARTAMENT DE QUEIXES
Departament d'Anàlisi i Gestió Informàtica.
Tel - 971 22 55 00 ext. - 2103
Correu electrònic: policia@a-palma.es
5 de marzo de 2013 02:13
 Eliminar

El cas és, que després de meditar aquesta resposta tan correcta, tan formal... vaig tornar cridar  a la POLICIA NACIONAL per aportar a l'agent Sr Oscar Rojas que duu la investigació del meu expedient del robatori de la meva bici, la informació de com jo havia presenciat la sustracció d'altra  bici, la de Jonatham Aristizábal, el 1 de març i com no eren justament "un bulto" sino tres menors etc...... Senyora "hagués cridat al moment al 092" em va explicar el company telefònicament, i la policia s'hagués personat... ara ha de seguir el seu curs...primer la denúncia, (si, ja li vaig dir  "després els 20 dies d'espera per visionar la càmara i després el resultat del número de bultos-autores del robatori....)

Com no ho sap el personal de recepció del polisportiu?  jo em vaig quedar sense reaccionar intel·ligentment, però el qui es dedica per ofici, dic jo que tendrà un protocol d'actuació. Ignor a qui es va dirigir la Srta d'informació ni si ho va apuntar al quadern d'incidències, de fet la companya del diumenge, semblava no estava assabentada.... vaja que el robo d'una bici deu ser per a elles com el d'una gorra de nedar
 Vaja! que quan acudeix a la Policia Local resulta que és a la Nacional on s'ha de cridar.... però no, els ciutadans no tenim cap facilitat perquè la nostra aportació sigui valuosa.

I lo millor d'ahir, la salsa, quan em criden del 010 per dir que han passat a EMAYA la meva informació (urgent del dimecres passat) de la claveguera oberta en plena nit, al carrer de Sant Magí... enhorabona!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Fa anys me robaren una bici, era la primera que en robaven, no la darrera. Vaig anar a posar la pertinent denuncia a la Policia Local, quarter de San Fernando. Una vegada allà, em prengueren nota i em digueren "Aacércate al Polígono de Levante y si la ves, nos llamas". Crec que el jefe Wiggum dels Simpson haguès estat més competent.