jueves, 7 de marzo de 2013

Som una mica covard !

Vaig pensar que m'atreviria a pujar la bici a la primera planta del poli, fermar-la i entrar a nedar....


Però quan he arribat, he turat a l'aparcament,  vaig fermar al senyal de trànsit de la P de l'aparcabicis el meu cartell. fort, plastificat i ben posat amb brides....i vaig pujar a nedar i primer a parlar amb el Sr. director, com que no hi era, vaig xerrar amb els que treballen a les oficines, tothom indignat amb el darrer robatori... les he dit que havia jurat no tornar al seu polisportiu però que ja estava altre vegada en lluita.... m'han animat a continuar i bla bla bla.
Després he  llevat del tauló la meva comunicació amb la foto de la meva bici, tanmateix ja no és novetat i ho he sustituit per   aquest d'atenció ciclistes...
Feia mitja horeta que nedava quan vaig veure algú vestit que cercava a qualcú..... Nati? ara he conseguit que em cridin pel nom, fins i tot si estic dins l'aigua i no sent res amb gorra, ulleres.... això que avui no portava el  mp3 submergible.... hem de llevar el cartell que has posat abaix.....
-el vostre està tan amunt que no es llegueix...
-ja però és que nomenes  un usuari
-si clar, però puc llevar el nom si és això el que vos molesta
-no i és que dius que eren tres menors,
-és clar, si eren nins, ho vaig veure amb els meus ulls...
Ja però HO HEM DE LLEVAR (algú ja l'havia donat l'orde per telèfon, quina diligència) aquesta setmana haurà una reunió "vos posaran barres en U invertida...." volia contemporitzar
-jo no estic convidada...bé, NO EL TIREU, EL DEIXAU A RECEPCIÓ, EL POSARÉ A LA MEVA HABITACIÓ
I ja en sortir he rebassat també el del suro que es veu encara no havien vist...

Una mestra, que nedava amb jo i ha presenciat tot m'ha aconsellat que no pugi la bici, que no intenti cap mesura de força, que encara seràn diligents per cridar a la policia... que em multaran i en faran sentir indignada per la injustícia. Potser tengui raó. A moments sent ridícula la meva lluita però més covard encara, seria si me retirés.

1 comentario:

Anónimo dijo...

El meu nom és Jordi, i fa anys a través de na Rosa de la UIB, vaig tenir la sort d' escoltar tota una serie de comptes que ens contares.

Fa anys que som aficionat a la bici, però desprès d' un parell de robatoris i de la indeferència de la Policia Local, vaig optar per una bicicleta plegable i la duc allà on vaig, fins i tot als hospitals. He arribat a la conclusió que empris el sistema de seguretat que empris, el qui et vol robar troba el mitjà per a fer-ho (i més encara en aquesta ciutat sense llei).

Probablement, la millor solució estaria en posar càmares de vigilància en els llocs d' aparcament, al igual que han fet al bicipalma.

D' altra banda, si la Policia pot demanar la documentació a qualsevol ciutadà i aturar a qualsevol vehicle, Perquè no aturen a aquells que duen bicicletes sospitosament pintades amb pinzell?